.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری 6 شکارچی غیرمجاز در مازندران
مسؤول روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران، گفت: 6 شکارچی غیرمجاز در مازندران دستگیر شدند.

به گزارش شمال نیوز، ماموران حفاظت محیط زیست مازندران 6 شکارچی غیرمجاز را به همراه لاشه یک راس بزوحشی، لاشه سه طاقه قرقاول، تاکسیدرمی دو طاقه کبک و همچنین چهار قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر شدند.

میلاد بهرامی صبح امروز  با بیان اینکه ماموران اجرایی اداره آمل در منطقه پردمه هراز در بازدید از منزل یک متخلف لاشه یک راس بزوحشی را به‌همراه یک قبضه سلاح دولول قاچاق کشف و ضبط کردند، اظهار کرد: متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: ماموران یگان اجرایی حفاظت محیط زیست بابل با داشتن حکم قضایی ورود به منزل، در روستای بورا از توابع بندپی غربی (خشرود پی) پس از بازرسی از منزل متخلف، لاشه یک طاقه قرقاول و همچنین تاکسیدرمی دو طاقه کبک نر و ماده به همراه هشت عدد فشنگ ساچمه‌زنی و ادوات شکار کشف و ضبط کردند و متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

مسؤول رابط عمومی محیط زیست مازندران، با اشاره به اینکه همچنین ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست بابل طی گشت و کنترل شبانه در حوزه استحفاظی خود در آب‌بندان پایین‌بیشه یک سلاح دولول قاچاق کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

این مسؤول ادامه داد: ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست کلیجانرستاق شهرستان ساری در گشت و کنترل در منطقه جنگلی سقندیکلای این شهرستان لاشه دو طاقه قرقاول را از یک متخلف کشف و ضبط کردند و متخلف دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

بهرامی گفت: ماموران اجرایی حفاظت محیط زیست کلیجان‌رستاق در گشت و کنترل در منطقه جنگلی لاجیم ساری دو قبضه اسلحه شکاری قاچاق از دو متخلف کشف و ضبط کردند و متخلفان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.